این آموزش مکالمه زبان انگلیسی می تواند شما را با جملات و کلمه های عمومی رایج در مکالمه انگلیسی بیشتر آشنا کند و شما نیز می توانید با روخوانی و تکرار و تمرین از روی همین مکالمه ها به تشلط کافی در مکالمه زمان انگلیسی برسید.

اگر شما بتوانید همراه با دیدن فیلم مکالمه انگلیسی از روی آن بازخوانی کنید می تواند بسیار به شما کمک کند که زودتر مطالب آموزش زبان انگلیسی را درک کنید

در این مطالب تلفظ کلمات بسیار مهم است و حتما از فایل های صوتی و تصویر گذاشته شده در قسمت استفاده کنید تا بهتر مطالب را متوجه شوید.

How To Embrace Emotions At Work - Part 1
در حال بارگذاری ویدئو آموزشی...
فارسی:

اهمیت نداره که چقدر ممکنه امتحان کنید؛
مهم نیست که چقدر ممکن است امتحان کنید ،
وقتی وارد دفتر می شوید نمی توانید سوئیچ را بچرخید
و احساسات خود را خاموش کنید.
احساس کردن بخشی از انسان بودن است.
یک اسطوره فراگیر وجود دارد که احساسات متعلق در کار نیستند ،
و این اغلب ما را راهنمایی می کند
تا اشتباهاً حرفه ای بودن را با سختی کشیدن یا حتی سرد بودن برابر کنیم.
اما تحقیقات نشان می دهد که در لحظه هایی که همکاران ما در
ارائه حرفه ای خود موفق هستند ،
در واقع خیلی کم احتمال دارد که بدانند که چه چیزی را به ما می گویند.
ما با افراد اطراف خود احساس ارتباط داریم.
ما بیشتر تلاش می کنیم ، عملکرد بهتری داشته باشیم.
و ما به طور کلی مهربان تر هستیم.
بنابراین زمان آن است که یاد بگیریم چگونه احساسات را در محل کار در آغوش بگیریم.
حالا این به این معنی نیست
شما ناگهان احساس آتش نشان را داشه باشید.
بین اشتراک گذاری ، که اعتماد ایجاد می کند ، خط وجود دارد ،
و بیش از حد ، که آن را از بین می برد.

انگلیسی:

No matter how hard you might try,
you can’t just flip a switch when you step into the office
and turn your emotions off.
Feeling feelings is part of being human.
A pervasive myth exists that emotions don’t belong at work,
and this often leads us
to mistakenly equate professionalism with being stoic or even cold.
But research shows that in the moments when our colleagues
drop their glossy professional presentation,
we’re actually much more likely to believe what they’re telling us.
We feel connected to the people around us.
We try harder, we perform better
and we’re just generally kinder.
So it’s about time that we learn how to embrace emotion at work.
Now, that’s not to say
you should suddenly become a feelings fire hose.
A line exists between sharing, which builds trust,
and oversharing, which destroys it.

How To Embrace Emotions At Work - Part 2
در حال بارگذاری ویدئو آموزشی...

فارسی:

بنابراین طیف گسترده ای از بیان عاطفی وجود دارد.از یک طرف ، شما کم سن و سال هستید ،
یا افرادی که سختی در مورد احساسات خود صحبت می کنند ،
ویا از طرف دیگر احساساتی بیش از حد هستند ،
کسانی که دائماً هر آنچه را که در درونشان می گذرد به اشتراک می گذارند ،
و هیچ یک از اینها باعث ایجاد یک محل کار سالم نمی شوند.
پس تعادل بین این دو افراط چیست؟
این چیزی است به نام آسیب پذیری انتخابی.
آسیب پذیری انتخابی در حال باز شدن است
در حالی که هنوز هم در اولویت ثبات و امنیت روانی دارد ، و هم برای شما و هم همکارانتان
خوشبختانه ، هر کسی می تواند یاد بگیردبا تمرین ، آسیب پذیر باشد.
در اینجا چهار روش برای شروع وجود دارد.
ابتدا ، احساسات خود را پرچم گذاری کنید بدون اینکه دچار احساساتی نشوید
.حالات بد مسری است ،و حتی اگر آنچه را که احساس می کنید آن را نگویید ،
شانس زبان بدن یا اصطلاحات شماست که هدیه ای است که مرگ ندارد
بنابراین اگر در حال عبور از بازوهای خود هستید یا روی صفحه کلید خود چکش زده اید ،همکاران شما می خواهند بدانند که شما ناراحت هستید.
و اگر چیزی نگویید ،آنها ممکن است شروع به فکر کردن در مورد آنها کنند و نگران شوند.
بنابراین اگر نسبت به یک رویداد غیر کار واکنش نشان می دهید ،به عنوان مثال ترافیک ، فقط آن را پرچم گذاری کنید.نیازی به جزئیات نیست.می توانید چیزی به سادگی بگویید “من صبح بدی داشتم.این هیچ ربطی به شما ندارد.

انگلیسی:

 

So there’s a wide spectrum of emotional expression.
On one hand, you have under-emoters,
or people who have a hard time talking about their feelings,
and on the other end are over-emoters,
those who constantly share everything that’s going on inside,
and neither of these make for a healthy workplace.
So what’s the balance between these two extremes?
It’s something called selective vulnerability.
Selective vulnerability is opening up
while still prioritizing stability and psychological safety,
both for you and for your colleagues.
Luckily, anyone can learn
to be selectively vulnerable, with practice.
Here are four ways to get started.
First, flag your feelings without becoming emotionally leaky.
Bad moods are contagious,
and even if you’re not vocalizing what you’re feeling,
chances are your body language or your expressions
are a dead giveaway.
So if you are crossing your arms or hammering on your keyboard,
your coworkers are going to know you’re upset.
And if you don’t say anything,
they might start to think it’s about them and get worried.
So if you are reacting to a non-work-related event,
so traffic for example, just flag it.
You don’t need to go into detail.
You can say something as simple as “I’m having a bad morning.
It has nothing to do with you.

How To Make Faster Decisions Part 1

این محتوا تنها برای کاربران دارای اشتراک ویژه است. با تهیه اشتراک ویژه به همه محتواهای آموزشی سایت دسترسی خواهید داشت.

تهیه اشتراک ویژه

چگونه کتاب می تواند ذهن شما را باز کند قسمت سوم

این محتوا تنها برای کاربران دارای اشتراک ویژه است. با تهیه اشتراک ویژه به همه محتواهای آموزشی سایت دسترسی خواهید داشت.

تهیه اشتراک ویژه

چگونه خواب می تواند ایمنی شما را بهبود بخشد - بخش اول

این محتوا تنها برای کاربران دارای اشتراک ویژه است. با تهیه اشتراک ویژه به همه محتواهای آموزشی سایت دسترسی خواهید داشت.

تهیه اشتراک ویژه