بلاگ

بهترین کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی

انگلیسی بیشترین مطالعه زبان دوم است؛ از آنجایی که افراد زیادی مایل به شرکت در بهترین کلاس های زبان آنلاین هستند، گزینه‌های زیادی برای زبان آموزان روی میز وجود دارد. اما پیدا کردن موسسه‌ای که در راستای نیاز شما باشد می‌تواند کمک کننده خوبی برای رسیدن به هدف مورد نظر باشد.

 اگر با یک برنامه ساختاریافته خوب یاد می گیرید و دوست دارید دقیقا بدانید که در ادامه چه چیزی را مطالعه کنید، دوره آنلاین انگلیسی گزینه خوبی برای شماست. این مقاله تعدادی از بهترین دوره های انگلیسی موجود را گردآوری کرده است. همه موارد دارای ویژگی‌های خاص خود بوده و شما باید بتواید آن گزینه‌ای را انتخاب نمایید که با سبک یادگیری و اهداف زبان شما مطابقت دارد.

معرفی بهترین کلاس های آموزش آنلاین زبان در ایران

زندگی در عصر ارتباطات و تکنولوژی بهانه افراد برای عدم یادگیری زبان را بی معنی می‌کند؛ آموزش زبان نیز از این مسأله جدا نیست و امروزه با توجه به دسترسی راحت و آسان به کلاس های آموزش آنلاین زبان انگلیسی همه افراد در هر موقعیت جغرافایی و با هر شرایطی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت نمایند.

اگر کودکی در خانه دارید که از هم اکنون به دنبال رشد و ارتقای او و سرمایه گذاری برای ساخت آینده بهتر هستید؛ می‌توانید با استفاده از بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان به کامل‌ترین و مطمئن‌ترین شکل در این راستا قدم بردارید. نکته مهمی که باید در انتخاب بهترین کلاس زبان آنلاین در نظر داشته باشید؛ تطابق میان سبک یادگیری شما و نحوه آموزش موسسه مورد نظر باشد؛ تا بتوانید نیاز خود را به خوبی با این دوره‌ها مرتفع کرده و به نتایج و اهداف دلخواهتان برسید.

اگر می خواهید کاملا رایگان از پایه انگلیسی آنلاین یاد بگیرید به سایت آموزش انگلیسی سر بزنید.

در ادامه مطلب به شما بهترین موسسات آموزش آنلاین زبان انگلیسی به همراه فاکتورهای اساسی آن‌ها معرفی خواهیم کرد:

1. آموزشگاه زبان آنلاین آفاق

در صورتی که به دنبال پیدا کردن بهترین کلاس زبان آنلاین هستید؛ آکادمی آموزش آنلاین زبان آفاق گزینه مناسبی برای شما می‌باشد. این آموزشگاه در بیشتر شهرهای ایران شعبه داشته و این مسأله دسترسی زبان آموزان را به آن راحت می‌کند. این موسسه با بیش از بیست سال سابقه درخشان، محیطی مناسب برای دانش آموزان با سنین و نیازها و بودجه‌های مختلف می‌باشد.

دسترسی به استاتید بین‌المللی و مجرب، زبان آموزان با سطوح مختلف، مدرک معتبر و بین المللی و پشتیبانی مناسب از جمله مواردی است که سبب قرار گیری این موسسه در میان لیست بهترین کلاس زبان انلاین انگلیسی شده است.

آدرس وب سایت:

https://afaq-lc.com/

2. آموزشگاه زبان آنلاین ایران کمبریج

این مرکز آموزشی با بهره مندی از امکانات فوق‌العاده، کادری مجرب و مدرسینی حرفه‌ای و دارا بودن سابقه درخشان یکی از چند مرکز آموزش زبان انگلیسی آنلاین ایران است که در این زمینه نتایج مناسب و معقولی را کسب کرده است. کیفیت بالای آموزش، هزینه مناسب و به صرفه دوره‌ها، پشتیبانی منضبط، مجوزهای لازمه سبب شده که بتواند یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای کسانی باشند که سعی در یادگیری زبان انگلیسی به صورت مجازی دارند. بهترین کلاس زبان آنلاین کودکان، انگیزه و اشتیاق فرزندان شما را به بهترین نحو ممکن حفظ خواهند کرد و آموزش‌های آن‌ها را به شکلی صحیح و اصولی انجام خواهند داد؛ کمبریج از جمله آموزشگاه‌هایی است که قابلیت ارائه دوره‌های آموزشی برای رده‌های سنی متفاوت را، دارد.

آدرس وب سایت:

https://www.ircambridge.com/

3. آموزشگاه زبان آنلاین سفیر

در صورتی که کمی تحقیق و جست‌وجو درباره بهترین آموزشگاه های زبان آنلاین کرده باشید، بدون تردید موسسه نام آشنای سفیر به گوشتان خورده است. سفیر یکی از بزرگترین و کامل‌ترین آموزشگاه‌های زبان انگلیسی در سراسر کشور می‌باشد که در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد. آموزشگاه سفیر نیاز افراد با اهداف و سنین مختلف و در سطوح متفاوت را به خوبی برطرف می‌نمایند. کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و بزرگسالان در تناسب با سبک‌های یادگیری مختلف افراد دسته بندی شده و با کمک استاتید مجرب و کارآزموده به زبان آموزان بهترین‌ها را ارائه می‌کند.

آدرس وب سایت:

https://gosafir.com/fa/

4. آموزشگاه زبان آنلاین دهخدا

در ادامه معرفی لیست بهترین کلاس های آنلاین آموزش زبان به آکادمی زبان دهخدا می‌رسیم که از با بهره‌مندی از تیمی مجرب و حرفه‌ای در زمینه آموزش‌های آنلاین زبان‌های مختلف گام برداشته است. استاید با سابقه در این دوره‌های با ارائه موارد آموزشی بدون نقص و کاربردی در تناسب با نیاز و اهداف زبان آموزان در نوع خود بی‌نظیر هستند. دهخدا از جمله موسساتی است که علاوه بر خدمات آنلاین به صورت حضوری نیز خدمات خود را به افراد ارائه می‌دهد. این آموزشگاه از وزارت آموزش و پرورش مجوز رسمی داشته و با بیش از یک دهه سابقه درخشان خود در زمینه آموزش‌ زبان فعالیت دارد.

سبک‌های متنوع کلاس‌ های آموزش آنلاین مجموعه دهخدا که شامل کلاس‌های خصوصی، گروهی و نیمه گروهی می‌باشد این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید در راستای اهداف و نیاز خود بهترین مورد را برگزینید.

آدرس وب سایت:

https://dehkhodaedu.com/

5. آموزشگاه زبان آنلاین گاما

گاما از جمله موسساتی است که پس از شیوع ویروس کرونا تمرکز خود را بر دوره های آنلاین آموزش زبان بیشتر کرد و امروزه با ارائه خدمات خود به بهترین شکل ممکن رضایت زبان آموزان را جلب کرده است. افراد ممکن است از یادگیری زبان انگلیسی اهداف مختلفی مانند: شرکت در دوره‌های آیلتس، مکالمه، ارتقای شغلی و مهاجرت داشته باشند؛ که این آموزشگاه به آن‌ها در این راستا کمک خواهد کرد.

دوره های آموزش آنلاین در این مجموعه به صورت پکیج‌های صفر تا صد آموزش داده می‌شود و از جمله دوره‌های بسیار محبوب و پرطرفدار آن می‌توان به زبان انگلیسی آنلاین برای مکالمه، دوره آموزش آنلاین زبان عمومی و دوره آموزش آنلاین آیلتس نام برد.

آدرس وب سایت:

https://www.gamafars.com/

6. آموزشگاه زبان آنلاین لینگوتاک

لینگوتاک یکی از بهترین کلاس زبان آنلاین ایران است که بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. اگر برای آموزش آنلاین زبان خود به دنبال پیدا کردن دوره‌ای مقرون به صرفه و در عین حال با کیفیت مناسب هستید، لینگوتاک برای شما گزینه‌ای مناسب خواهد بود. یکی از مزایای مهم این دوره از بهترین کلاس های آنلاین آموزش زبان این است که می‌توانید به تقویم استاد مورد نظر خود مراجعه کرده و با توجه به زمانی که برایتان مناسب است، ساعت برگزاری کلاس را مشخص نمایید.

آدرس وب سایت:

https://www.lingotalk.io/

پیشنهاد ما:  روش های یادگیری زبان انگلیسی با هوش مصنوعی

7. آموزشگاه زبان آنلاین ایران اروپا

ایران اروپا یکی از دیگر از موسساتی است که با ارائه خدمات بی‌نظیر خود در لیست بهترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی قرار گرفته است. در دوره‌های هدفمند این مجموعه تمرکز کامل و جامعی بر هر چهار مهارت زبان آموزی یعنی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن شده است. کلاس‌ها در این آکادمی بدون هیچ گونه محدودیتی برای زبان آموزان برگزار می‌شود و آن‌ها می‌توانند استاید مورد نظرشان را با توجه به نیاز و در راستای اهدافشان انتخاب نمایند.

آدرس وب سایت:

https://iran-europe.net/

دلیل انتخاب بهترین کلاس آنلاین زبان چیست؟

شاید برایتان سؤال شده باشد که چرا باید از دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی استفاده کنیم و این کلاس‌ها بر چه پایه و هدفی استوار هستند و چگونه می‌توانند به زبان آموزان در راستای نیازشان کمک کنند؟

بر کسی پوشیده نیست که زبان انگلیسی بدون توجه به جایی که زندگی می کنید به یک زبان حیاتی تبدیل شده است. بیش از 1.45 میلیارد نفر به این زبان به عنوان زبان اول یا دوم صحبت می کنند که این زبان را به پرگفتارترین زبان در جهان تبدیل می کند. یکی از مهم ترین دلایلی که افراد تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند، فرصت های شغلی است. بسیاری از شرکت های بین المللی صرف نظر از اینکه در کجا واقع شده اند به زبان انگلیسی فعالیت می کنند. یادگیری این زبان می تواند به شما کمک کند تقریباً در هر بخش از جمله تجارت، تجارت، علم و غیره شغلی پیدا کنید.

یکی دیگر از دلایل مهم یادگیری زبان انگلیسی، سفر است. این زبان به زبان پیش فرض گردشگری و مهمان نوازی تبدیل شده است. بنابراین چه قصد سفر داشته باشید و چه به دنبال فرصت های شغلی جدید باشید، دوره های انگلیسی در این لیست می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

با وجود میزان بالای اهمیت یادگیری زبان اما بسیاری از افراد به دلایلی مانند مشغله‌های کاری و نداشتن فرصت کافی نمی‌توانند در کلاس‌های حضوری شرکت نمایند. در این صورت کلاس‌های آنلاین می‌توانند به بهترین روش ممکن مشکل این گونه افراد را برطرف نمایند.

علاوه بر موارد مطرح شده یکی از دیگر دلایلی که سبب تمایل افراد برای شرکت در بهترین کلاس های آنلاین آموزش زبان هستند؛ عدم دسترسی به کلاس‌های با کیفیت در تمام نقاط کشور می‌باشد.

 در کلاس های آموزش مجازی زبان، افراد از طریق اینترنت می‌توانند وارد سایت و یا پلتفرم موسسه مورد نظر شوند و اساس کار آن‌ها آموزش و ارتباط اینترنتی می‌باشد. در واقع شما به عنوان یک زبان آموز به جای نشستن در سر کلاس‌های حضوری می‌توانید در هر جایی که هستید و از طریق برنامه‌هایی مانند اسکایپ به صورت مجازی در کلاس مورد نظرتان شرکت نمایید.

مزایای شرکت در کلاس های آنلاین زبان

پلتفرم‌های آموزش آنلاین زبان از برنامه‌ها، متن‌ها، ویدیوها و تماس‌ها برای تسهیل یادگیری و تعامل استفاده می‌کنند. دانش آموزان با استفاده از حساب‌های کاربری خود جهت شرکت در فعالیت‌ها، سخنرانی‌ها و امتحانات وارد سیستم مورد نظر می‌شوند. با وجود تفاوت‌هایی که در میان ارائه خدمات کلاس های آنلاین زبان وجود دارد، اما روش تدریس در بیشتر آن‌ها به صورت کنفرانس ویدیویی می‌باشد.

استفاده از کلاس آموزش آنلاین زبان به خصوص در دنیای پر مشغله و کاری امروز یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی به شمار آورده می‌شود. شما در هر جایی که باشید و تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید از مزایای این سبک از آموزش‌ها که در ادامه مطرح می‌شود بهره‌مند شوید.

زمان بندی منعطف

بیشتر افرادی که به دنبال یافتن بهترین کلاس زبان آنلاین هستند، دارای مشغله‌های کاری زیادی هستند. اکثر موسسات و آموزشگاه‌های آنلاین از ویدیو‌ها برای انتقال محتوا و آموزش زبان آموزان استفاده می‌کنند و به همین دلیل افراد با داشتن کمی وقت آزاد، ولو در طول رفت و آمد و یا حین پختن غذا می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند. بر اساس تحقیقات دانش آموزانی که برنامه‌های زمانی انعطاف پذیرتری برای شرکت در کلاس‌های آموزشی دارند، به طور کلی افزایش قابل توجهی در یادگیری بروز می‌دهند.

یادگیری مقرون به صرفه

اگر اتصال اینترنت و دستگاه مناسبی دارید می‌توانید به هر آموزشی که می‌خواهید دست پیدا کنید؛ این مزیت کلاس‌های آنلاین سبب کاهش چشم گیری در هزینه‌های یادگیری زبان شده است. شما با شرکت کردن در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی از پرداخت هزینه‌هایی مانند رفت و آمد و شهریه‌های ثابت و ماهانه کلاس‌های آموزشی حضوری راحت می‌شوید.

کاهش دوره آموزش

در آموزشگاه‌های حضوری به صورت کلی روند کار بر اساس سیستم تقویم مشخصی می‌باشد. یک ترم می‌تواند شش ماه طول بکشد و این زمان برای بسیاری از افراد ممکن است طولانی باشد. در این کلاس‌ها شما اگر حتی سریع‌تر نیز یاد بگیرید اما باز باید سیستم ترم را دنبال کنید و به طور منظم با سایرین در کلاس‌ها شرکت نمایید. این مسأله ممکن است برای افرادی که دوست دارند دوره خود را در زمان کمتری به پایان برسانند، ایده‌آل به نظر نرسد. یادگیری از طریق آموزش های آنلاین زبان یک گزینه مناسب برای افراد است که به دنبال روشی سریع و در عین حال هدفمند و با راندمان بالا هستند.

تمرینات منظم

در یک محیط کلاس درس سنتی، ممکن است فرصتی برای تمرین آنچه یاد می گیرید نداشته باشید. معلم کلاس نمی تواند هر دانش آموز را به صورت منظم چک کند. برای مثال، اگر می‌خواهید انگلیسی مکالمه‌ای را تمرین کنید، ممکن است مجبور شوید برای منابع اضافی به دنبال یک دستیار در خارج از کلاس بگردید. سبک برخی از این کلاس‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید به عنوان تنها دانش آموز سر کلاس باشید. در آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما می‌توانید در هر فرصتی که دارید از مدرس سؤالات خود را بپرسید.

راحتی دسترسی

آیا تا به حال از صبح زود بیدار شدن، پیاده روی در مسافت های طولانی و استفاده از رفت و آمدهای عمومی فقط برای شرکت در درس خود خسته شده‌اید؟ در آموزش مجازی زبان انگلیسی چنین مشکلاتی دیگر به وجود نخواهد آمد و شما می‌توانید کلاس‌های خود را در اتاق و یا دفتر خواب شرکت نمایید. طبق تحقیقات صورت گرفته، یک فضای یادگیری راحت به جذب مفاهیم و ایده‌های جدید به بهترین صورت کمک خواهد کرد و به علاوه زبان آموز در چنین محیطی اعتماد به نفس بیشتری برای مشارکت در مباحث صورت گرفته از خود نشان می‌دهد. عدم استرس سبب خواهد شد که انگیزه افراد برای یادگیری و انجام دادن کارهایی در این راستا افزایش پیدا کند.

عدم محدودیت فیزیکی

یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره های آموزش آنلاین زبان انگلیسی این است که این کلاس‌ها محدودیت فیزیکی را برای زبان آموزان ایجاد نمی‌کنند. شما حتی در زمان‌هایی که در تعطیلات و مسافرت هستید می‌توانید به راحتی به کلاس‌های درسی خود دسترسی داشته باشید و دیگر لازم نیست نگران دیر رسیدن و یا غیبیت خود به کلاس‌ها باشید.

در این کلاس‌ها شما در روزهای بارانی و برفی زمستانی و یا هوای داغ تابستانی لزومی به پیاده روی برای حضور یافتن سر کلاس را ندارید. تنها یک دستگاه مناسب و یک اینترنت پرسرعت شما را به آن چه که می‌خواهید، می‌رسانند.

بهره‌مندی از مدرسین حرفه‌ای

در موسسات آموزش آنلاین زبان انگلیسی شما می‌توانید استادی که قرار است با آن آموزش ببینید را خود انتخاب نمایید. در این صورت فرقی ندارد که مدرس مورد نظر شما در کجای کشور ساکن باشد. این مسأله به خصوص برای کسانی که می‌خواهند از بهترین مدرسین در پایتخت بهره‌مند شوند، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

این آموزش ها ممکنه برایتان مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *