آموزش مکالمه زبان انگلیسی

مدرک زبان انگلیسی a1 چیست؟

افرادی که دارای مدرک زبان انگلیسی A1 می باشند، می توانند عبارات آشنای روزمره و عبارات بسیار ابتدایی را برای برآوردن نیازهای خاص، مانند معرفی خود، پرسیدن و پاسخ دادن به سؤالات ساده و بیان جملات ساده در مورد خود و محیط نزدیک خود، درک و از آنها استفاده کنند.

زبان آموزان A1 دایره لغات محدودی دارند و معمولاً می توانند از ساختارها و زمان های گرامر ساده استفاده کنند. در این مقاله قرار است که در ارتباط با مدرک a1 صحبت کنیم. لذا در صورتی که قصد کسب اطلاعات در این زمینه را دارید، توصیه می شود که با ما همراه باشید.

مدرک زبان انگلیسی a1 چه ویژگی هایی دارد؟

افرادی که دارای این مدرک می باشند، می توانند در تعاملات ساده و معمولی شرکت کنند. البته به شرطی که مکالمه به آرامی و همچنین به صورت واضح انجام شود. اما مهم ترین ویژگی این مدرک این است که دارندگان آن می توانند در مورد موضوعات رایج مانند اطلاعات شخصی همچو نام، سن، ملیت، خانواده، سرگرمی ها و فعالیت های روزمره خود صحبت کنند.

ما هم سطح A1 کامل آموزش میدیم:

A1 پایین ترین سطح مهارت زبان انگلیسی است و نقطه شروع زبان آموزان را نشان می دهد. بسیاری از زبان آموزان به ویژه آنهایی که به دنبال اخذ ویزا یا اقامت در کشورهای انگلیسی زبان هستند یا قصد دارند در یک محیط انگلیسی زبان کار کنند یا قصد ادامه تحصیل را دارند، ممکن است به عنوان بخشی از فرآیند درخواست خود ملزم به نشان دادن حداقل سطح A1 از مهارت انگلیسی باشند.

برای دریافت گواهی زبان انگلیسی A1، افراد معمولاً باید یک آزمون یا آزمون زبان انگلیسی معتبر سطح A1 را پشت سر بگذارند. این آزمون ها مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن آنها را در سطح A1 ارزیابی می کند. ممکن است کشورها و سازمان های مختلف آزمون های مورد قبول خود را برای این منظور داشته باشند.

دارندگان مدرک زبان انگلیسی a1 چه توانایی هایی دارند؟

همانطور که پیش تر نیز ذکر شد، اولین توانایی دارندگان این مدرک این است که می توانند خود را به دیگران معرفی کنند. اولین اقدامی که هر فردی برای شروع صحبت و همچنین ارتباط گرفتن با دیگران انجام می دهد، معرفی خود و احوال پرسی است. دارندگان مدرک سطح a1 دارای این توانایی می باشند.

علاوه بر این مورد فردی که دارای این مدرک می باشد، می تواند ویژگی های شهر خود را بیان نموده و توصیف کاملی از محل زندگی خود ارائه دهد. اما یکی از مواردی که هر فردی در زمان مسافرت به یک کشور انگلیسی زبان به آن احتیاج دارد، توانایی صحبت کردن با فروشندگان است.

فرد برای اینکه بتواند از فروشگاه ها خرید کند، نیاز به توانایی صحبت کردن با فروشنده در ارتباط با قیمت، نحوه خرید و پرداخت و… دارد. این مورد نیز از توانایی های دارندگان مدرک سطح a1 است که در کلاس های آموزشی آنان تدریس می شود.

پیشنهاد ما:  جملات ملاقات و برخورد اولیه با مردم و کاربرد Greetings در زبان انگلیسی

علاوه بر این مورد، فردی که دارای مدرک سطح a1 می باشد، به راحتی می تواند در رستوران غذای مورد علاقه خود را سفارش داده و با گارسون مکالمه ای داشته باشد. مطمئنا این مورد نیز برای مسافران کشور های انگلیسی زبان الزامی می باشد.

اما یکی دیگر از موارد مهمی که از توانایی های دارندگان این مدرک به شمار می رود، صحبت کردن با پزشک در مورد شرح حال خود می باشد. فردی که مدرک سطح a1 را کسب نموده است، زمانی که به هر دلیلی به پزشک مراجعه کند، می تواند در مورد بیماری خود و علائمی که دارد با پزشک صحبت کند.

توانایی انجام امور بانکی و تراکنش ها پس از کسب مدرک a1

علاوه بر ویژگی هایی که در بخش قبلی شرح دادیم فردی که مدرک زبان انگلیسی a1 را کسب نموده است، می تواند امور بانکی و تراکنش های مهم را نیز انجام دهید. بنابراین این مدرک از کاربردی ترین مدارک در سطح آموزش زبان انگلیسی می باشد که دارندگان آن می توانند مسافرت های تفریحی یا کاری خود به کشور های انگلیسی زبان را انجام داده یا به عنوان تور لیدر فعالیت کنند.

چگونگی کسب مدرک زبان سطح a1

اگر مایل به گرفتن مدرک زبان a1 می باشید، پیش از انجام هرکاری باید در یک آموزشگاه زبان ثبت نام کنید تا زبان انگلیسی را در سطح a1 فرا گیرید. از آنجایی که این سطح اولین و پایه ترین سطح آموزش زبان انگلیسی می باشد، در تمامی آموزشگاه ها تدریس می شود. پس از آن معمولا آموزشگاه خودتان آزمونی به منظور ارائه مدرک زبان انگلیسی a1 را برگزار می کند.

در غیر این صورت لازم است که به دنبال مراکز یا سازمان‌ های برگزاری آزمون زبان در منطقه خود باشید که آزمون ‌های زبان انگلیسی سطح A1 را ارائه می‌دهند.

روش های موفقیت در آزمون به منظور کسب مدرک زبان انگلیسی a1

در صورتی که قصد موفقیت در آزمون سطح a1 را دارید، توصیه می شود قبل از آزمون به اندازه کافی تمرین نموده و خود را برای آزمون آماده کنید. حتی اگر مهارت های اولیه انگلیسی را دارید. می‌ توانید از منابع مختلفی برای مطالعه استفاده کنید. به طور مثال کتاب ‌های درسی، دوره‌ های آنلاین، آزمون‌ های تمرینی و اپلیکیشن ‌های یادگیری زبان. این منابع به شما کمک می کند تا با قالب و محتوای آزمون آشنا شوید.

برای آمادگی بیشتر تمرینات زبانی را به صورت مکرر انجام دهید تا مهارت ‌های زبانی خود را تقویت کنید. این تمرینات می ‌توانند شامل مهارت‌ های شنیداری، خواندن، نوشتن و صحبت کردن باشند.

اما یکی از روش هایی که برای یادگیری و همچنین آمادگی داوطلبان شرکت در این آزمون اهمیت دارد،  شرکت در آزمون‌ های تمرینی است. از آزمون‌ های تمرینی بهره ‌برداری کنید تا با قالب و نحوه سوالات آزمون A1 آشنا شوید. این آزمون‌ ها می ‌توانند شامل آزمون ‌های تعاملی، تست ‌های چهارگزینه ‌ای و تمرینات نوشتاری باشند.

اهمیت آمادگی مناسب برای آزمون A1 این است که با آشنایی بهتر با محتوا و نیازهای این آزمون، احتمال موفقیت شما افزایش می ‌یابد. پس به تمرین مستمر و استفاده از منابع متنوع توجه کنید تا به موفقیت در آزمون این سطح برسید.

سخن آخر

هدف از تهیه این مقاله آشنا نمودن زبان آموزان انگلیسی با مدرک سطح a1 بود که سعی نمودیم تمامی ویژگی های این سطح را به صورت جامع شرح دهید. امید است که مطالب این مقاله برای شما و دیگر زبان آموزان کاربردی بوده باشد.

این آموزش ها ممکنه برایتان مفید باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *